کس طرح قابل اعتماد یونیورسٹی کی درجہ بندی ہیں - Online Education Guide

کس طرح قابل اعتماد یونیورسٹی کی درجہ بندی ہیں

Share This
سال اور سال کے باہر، ہم دنیا میں سب سے بہترین درجہ بندی یونیورسٹیوں کی گواہی دیتے ہیں کہ اس میں معیار کو تبدیل کرنے کے لئے کبھی کبھی نئے مسابقت کے ساتھ سب سے اوپر 10 عہدوں پر رہیں. یہ صرف یہی ہے کیونکہ وہ حکومتوں، حکام اور سرمایہ کاروں کی توجہ حاصل کرتے ہیں جنہوں نے انہیں بہت زیادہ تحقیقاتی فنڈ اور بہترین اساتذہ کے ساتھ ساتھ سب سے زیادہ باصلاحیت طالب علموں کو فراہم کیا ہے.

وہاں کئی یونیورسٹیوں اور ادارے موجود ہیں جو مختلف درجہ بندی کے طریقوں پر عمل کرتے ہیں اور اس وجہ سے مختلف نتائج پیدا ہوتے ہیں. زیادہ تر معاملات میں، وہ یونیورسٹیوں کو مکمل طور پر درج کرتے ہیں اور ایک لیگ ٹیبل کا استعمال کرتے ہیں - جو نئے داخلہ کے اوپر سب سے اوپر ہوتے ہیں. کچھ نام کرنے کے لئے، یونیورسٹی کی درجہ بندی بین الاقوامی سطح پر ہوتی ہیں
• شنگھائی جیو ٹونگ یونیورسٹی
• ٹائمز اعلی تعلیم ورلڈ یونیورسٹی کی درجہ بندی
• لیڈین درجہ بندی
• CHE درجہ بندی
• مالی ٹائمز درجہ بندی

مندرجہ بالا تنظیمیں تعلیم کے روایتی مقصد کی ضروریات کو پورا کر رہی ہیں - تعلیمی کامیابیاں. جی ہاں، ایک طالب علم کے لئے درجہ بندی کی بنیاد پر اپنے یونیورسٹی کا انتخاب کرنے کا ایک اہم معیار ہے. تاہم، یہ کچھ ایسے افراد کے لئے صرف فیصلہ کن عنصر نہیں ہوسکتا ہے جو دنیا بھر میں بہترین یونیورسٹیوں میں اپنی تعلیم کو آگے بڑھاتے ہیں. کچھ انفرادی تجربے خاص طور پر اہم ہے جب انہیں ان جگہوں پر اپنا وطن چھوڑنا پڑا ہے جو ان سے واقف نہیں ہیں یا انہیں ان کی عادتوں سے بہت مختلف ہے.

خوش قسمتی سے، ٹائمز ہائی تعلیم نے زیادہ متحرک کیمپس کی زندگی کی اہمیت کو محسوس کیا اور پانچ سال پہلے طالب علم کے تجربے کے لئے ایک سروے شروع کیا. ان کے نتائج سے، برطانیہ میں لوٹو بور کے یونیورسٹی نے پانچ سالوں میں سروے کو اپنے طالب علموں کے لئے شاندار گولہ باری کے تجربے سے بھر دیا. یونیورسٹی میں کھیلوں کی سہولیات، غیر نصابی سرگرمیوں، کیمپس ماحول، سہولیات، سماجی زندگی، طلباء کے یونین اور لائبریری جیسے علاقوں میں حوصلہ افزائی کرتا ہے.

کہنے کی ضرورت نہیں، سنگاپور تعلیمی یونیورسٹیوں پر محض طلباء کے لۓ دوسرے یونیورسٹیوں کو مقامی یونیورسٹیوں میں قبول کرنے کے مقابلے میں بہت زیادہ زور دیتا ہے. اور اس سے کہیں زیادہ نہیں، نرسوں کو ان کے مستقبل کے کارکنوں کی تنصیبات اور دیگر غیر غیر ملکی صلاحیتوں کو جاننے کے بجائے اپنے مستقبل کارکنوں کی تعلیمی موقف میں زیادہ دلچسپی رکھتے ہیں. یہ ایک حقیقی مشکل حقیقت ہے کہ بہت سے سنجیدگیوں کو سالوں میں تجربہ کرنا پڑے گا، اس کے باوجود ملک کے عوام کو کھیلوں اور آرٹس میں زیادہ فعال کرنے کی کوشش ہے.




No comments:

Post a Comment